maanantai 28. helmikuuta 2011

Hamahelmiä!

Ostin esikoiselleni -no myönnetään; itelleni- hamahelmiä. Olen aiemmin ihastunut jonkun blogissa cupcake-mallisiin hamahelmitöihin. Siitä on jo aikaa, enkä muista missä niihin olen törmännyt. Niin paljon niihin ihastuin jo silloin, että pienelle paperin palalle tuhertelin ohjeen niihin.

Hamahelmiä tosiaan tuli sitten ostettu. Helmien lisäksi ostin lautoja, johon niitä koota. Ostin niitä paketin, jossa oli niin auto, kukka, koira kuin delfiinikin -koska nämähän tulivat lapseni askarteluihin (uskoo ken tahtoo)! Näissä laudoissa oli kuitenkin aseteltu piikit niin, että ne eivät olleet suorissa riveissä, joten en saanut laudan päälle koottua tuota ihanaa leivosta. Koska olen välillä 'heti-kaikki-mulle-NYT!'-ihminen, väsäsin ne sitten pannunalusen päälle.
Kerrottakoon vielä, että tänään olen ostanut sellaisen laudan, jonka piikit ovat suorissa riveissä.


Magneetin kiinnitin valmiiksi silitettyjen töiden taakse ja nyt ne ilahduttavat meitä jääkaapin ovessa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentti? Kyllä kiitos! :)